30 juni, 2013

Jobbhelg

För att hinna med allt arbete innan semestern ska jag nu åka till kontoret och jobba några timmar. Mitt nyårslöfte inför det här året var att skapa förutsättningar för att slippa stressa, och även om det är trist att åka ifrån familjen på en söndag så känns det bäst att göra så. Hinner jag färdigt tidigare än tänkt i veckan kan jag istället vara ledig då. Och om bara två veckor är det semester! 

Vi ska äta middag och umgås med vänner ikväll så Jonas och tjejerna ska komma och hämta mig i stan innan vi åker dit, det blir himla trevligt! I övrigt har vi fixat hemma, lekt och hälsat på min faster i helgen. Vad har ni haft för er? 

Amanda och Olivia var prickiga och fina igår

1 kommentar:

  1. ..... jag har jobbat men är ledig imorgon och har precis som du två veckor kvar till min semester. Söta dom är flickorna i prickiga klänningar. Hälsa familjen //Kram

    SvaraRadera