05 juni, 2013

Finbesök

När jag skulle äta lunch på jobbet idag så fick jag så här gulligt besök! Jonas skulle till naprapaten och lämnade därför Olivia till mig en halvtimme. Så mysigt att få umgås med henne en stund mitt i arbetsdagen, för oj så mycket jag saknar mina små när jag inte är hemma med dem.

Jag trivs verkligen bra på mitt nya jobb (vilket inte är så konstigt eftersom jag har kreativa och stimulerande arbetsuppgifter som kräver att jag presterar bra, de bästa kollegorna jag kunnat tänka mig och en fantastiskt bra chef - hurra för det!) och jag unnar verkligen Jonas all mysig tid hemma med barnen nu när han är pappaledig. Men tiden går bara så snabbt, till hösten börjar den här sötskrutten på förskolan. Hej och hå, på tal om tid måste jag sova nu! Kram

Olivia Ahlehjelm, min vackra lilla dotter som alltid är så glad. Att fota henne är oftast inte svårt, här tog jag bara upp telefonen och tog en enda bild när hon tittade på mig med sin peppade blick

1 kommentar:

  1. När ska hon börja? Johan ska gå på pappaledigt aug och sept. I aug tar jag ut semester så vi är hemma båda två, sen börjar jag jobba efter 3 år! i september och då sköter han ungarna och inskolningen med Leo tills båda börjar heltid i oktober ;-)

    SvaraRadera