12 juni, 2013

Ett vackert par

Jag fick en fråga om jag kunde visa bilder på Annas vackra brudklänning och eftersom bruden själv har sagt okej så kommer här några bilder. Dessa bilder hade jag redan laddat upp här på bloggen sedan tidigare, så ni får nöja er med dem så länge...för nu måste jag greja vidare. Imorgon ska min pappa vara barnvakt hela dagen så jag måste förbereda lite, natta små gullungar som somnade till i bilen tidigare ikväll och därför är uppe båda två och därefter komma försöka sova i bra tid. Jag är galet trött och har en lång dag som väntar på mig på jobbet. Kanske hinner jag visa några bilder från dagens studentfirande, min lillebror har ju blivit stor idag! Kram!

Våra fina vänner Anna och Albin (förlåt Albin för att du blundar lite, jag hade ingen annan blid där Annas klänning syns så bra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar