27 juni, 2013

En grå men bra dag!

Idag har vi haft trist väder här i Norrland, men för min del har det inte spelat någon roll eftersom jag har jobbat precis hela dagen och kvällen. Jag har varit i Örnsköldsvik idag och därefter jobbat på kontoret här i Umeå. För er som undrar vad jag jobbar med så är jag jurist och jobbar med familjejuridik och eftersom jag går på semester om två veckor är det rätt mycket att göra just nu. Idag har jag varit riktigt effektiv och jag börjar nu känna mig varm i jobbkläderna. :) 

Jag har ju tänkt att jag ska visa fler bilder från vår midsommar, men har inte haft tid att gå igenom dem ännu. Här får ni i alla fall se några bilder från midsommaraftonskvällen, då tjejerna fiskade tillsammans med storbarnen. Det var första gången som Olivia hade flytväst på sig och jag tror att både hon och Amanda tyckte att det var jättespännande. 

En spännande kväll för små tjejer! Alice är en riktig storfiskare och fick bland annat en gädda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar