23 juni, 2013

Bloppis!

Olivia har växt så det knakar den senaste tiden så jag har rensat ur tjejernas garderober och här kommer det några plagg till försäljning! Alla plagg är i fint skick, vissa lite tvättnoppiga, men ändå fina för jag skulle aldrig sälja något som jag själv inte skulle kunna tänka mig att köpa. Plaggen är nytvättade och jag ber om ursäkt för att vissa av dem skulle behöva strykas.

Om du är intresserad av att köpa någonting av nedanstående kan ni skicka ett mail till sofiaah@gmail.com och referera till rätt bildnummer. Hör av er om ni vill ha ytterligare beskrivning av något plagg eller om ni vill att jag ska skicka fler bilder. Köparen står för frakten om ni vill att jag ska skicka dem (givetvis samfraktar jag och förtur går till er som vill köpa flera plagg eller som bjuder högre pris än utsatt).

1)
Ljusgrå klänning (den var mer vit i färgen förut och färgade sig själv i tvätten, men den är fortfarande jättefin!) med stor rosett ca strl 74/80, köpt i Thailand. Röd klänning strl 80 från H&M
75 kr/st

2)
Bomullsklänning från Småfolk (ganska tvättnött som Småfolks kläder brukar bli) strl 92/98, randig klänning från Åhléns strl 74/80
75 kr/40 kr

3)
Randig klänning från danska märket Pippi strl 92, rutig tunika/klänning strl 86 från Lindex
40 kr/st

4)
 Klänning med små hjärtan strl 74 från Lindex (nyskick!), hundtandsmönstrad klänning från KappAhl strl 68 (jättefin, med rosett och hjärteknappar i ryggen)
100 kr/75 kr

5)
Röd klänning från Lindex strl 74, mönstrad klänning från Gala & Ko strl 80
75 kr/50 kr

6)
Svart klänning med svarta prickar och tyll strl 74 från KappAhl, vit tunika från Lindex strl 74 (nyskick!)
75 kr/40 kr

7)
Kalasklänning strl 80 från KappAhl, tunika i rosa med orangefärgade hjärtan strl 80 från Name It
100 kr/50 kr

8)
Guldklänning strl 68 från H&M, vit jättefin tunika strl 74 från Lego wear
75 kr/50 kr


9)
Kläning strl 74 KappAhl, mjuk jeansklänning strl 80 från Åhléns
50 kr/st

10)
Klänning med rådjur strl 80 från JNY Design, klänning med hjärta från Duns strl 68
50 kr/st

11)
Randig klänning strl 92 från Katvig, Me Too-klänning strl 92 (absolut nyskick!)
75 kr/100 kr

12)
Me Too-klänning strl 74 (absolut nyskick!), klänning med sniglar från Ej Sikke Lej strl 68
100 kr/75 kr

13)
Klänning strl 80 och tights strl 80, båda från Villervalla
80 kr för båda

14)
Bruna mjukisbuxor strl 68 från Lindex, mjukaste jeansen strl 62 från Lindex, svarta chinos strl 74 från Lindex
20 kr/40 kr/40 kr

6 kommentarer:

  1. Jag tänkte först... "åh, nu kan jag fynda!" Men kom sen på... till vem ska jag fynda?! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, fast Ossian skulle vara riktigt söt i den randiga Katvig-klänningen :) Kram!

      Radera
  2. Bild 7 kalasklänning och bild 10 rådjur köper jag gärna om de finns kvar. :-) Mvh Linda

    SvaraRadera
  3. Nu är de strukna, är det för att jag köpt dem eller för att någon annan gjort det? :-) Mvh Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt, har försökt kommentera och meddela dig flera gånger. Det är givetvis till dig jag har lagt undan dem :) Maila mig så ska du få mitt kontonummer! Mvh Sofia

      Radera
  4. Hej

    Jag är intresserad av den röda klänningen på bild 5. Finns den kvar?

    Mvh Jonna
    Du kan nå mig på mail: jonna_l_@hotmail.com

    SvaraRadera