21 maj, 2013

Träningspepp

Efter Fitnessfighten har jag varit riktigt slapp med oreglebunden träning och otroligt dålig kost. Vi spenderade ju 3 veckor i Thailand och jag tränade i snitt var tredje dag i det fina gymmet som finns på Millennium Resort, men jag åt typ 10 gånger sämre än vad jag brukar göra hemma, haha. Det var ju semester och så sjukt gott med alla goda milkshakes, fruktdrinkar, glassar, drickor, pizzor, godisar osv så jag ångrar mig inte alls, men nu är det hög tid för skärpning. Framför allt när det gäller träningen.

En av killarna som jobbar vid poolen på Millennium Resort bjöd in tjejerna för att busa i gymmet när det inte var några andra hotellgäster där :)

Ikväll har jag löptränat och bestämt mig för att göra klart mitt träningsprogram som jag hade tänkt följa fram tills jag går på semester i mitten av juli. Det är mycket lättare att genomföra träningspassen på ett bra sätt om man har ett träningsprogram och jag känner mig riktigt peppad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar