14 maj, 2013

Tankar om träningskläder

Att ha snygga och funktionella träningskläder är både roligt och viktigt tycker jag. Har ni ännu inte testat att löpträna med tights så tycker jag att det är dags att ni gör det, för det är så otroligt mycket skönare än tex vindbyxor eller liknande. Likaså är det stor skillnad att löpträna med en riktig löparjacka istället för en huvtröja eller annat bylsigt. 

Just nu finns det väldigt prisvärda löparkläder från Bagheera på Campadre som jag tycker var snygga och stilrena. Här nedan kan ni se ett damset och ett herrset, men det fanns även flera andra modeller. Bagheera har även kampanj på en hel del andra produkter och själv har jag just beställt två par löparstrumpor (Jonas, nu behöver jag inte stjäla dina strumpor längre :). Vill ni shoppa nya träningskläder och hitta löparpeppen så är detta ett kvällstips från mig!


Jacka 299 kr (ord. pris 599 kr) och tights 199 kr (ord. pris 349 kr)

Tighs 199 kr (ord. pris 349 kr) och jacka 199 kr (ord. pris 449 kr)

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag en lite fråga till dig. Jag vill undersöka i vilken utsträckning graviditetsträningskläder behövs på marknaden. Jag tror att efterfrågan är större än vi ser och det känns som om du är i rätt målgrupp för att svara på denna enkät som tar ca 1 min och består av max 9e (!) frågor.

    Du hittar den på:

    https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3xhtcSPeZxoFa6x

    Jag som står bakom den är 24 år, jobbar idag inte alls inom träning och hälsa men vill verkligen in i sportbranschen. Om denna undersökning genomförs bra är jag ett steg närmre mitt drömyrke och mitt mål att få ut gravidträningskläder på marknaden.

    Stort tack om du hjälper mig. Uppskattas. Alla som ser detta och har varit/är gravida får gärna bidra :-)

    Hälsningar,
    Johanna N.

    SvaraRadera