28 maj, 2013

Sponsrad video: Sommarkläder!

När jag löptränade längs älven idag så mötte jag så många sommarfina och glada människor. Det är så härligt att vara ute bland folk när solen skiner! Visst märks det skillnad på hur alla upplever dagarna när det är soligt och fint? Jag tycker mig se så många fler leenden på våren och sommaren än på vintern. Hoppas att sommaren fortsätter som den har börjat, det har varit soligt mer eller mindre precis varje dag sedan vi kom hem från Thailand! Hurra!

Den här sommaren har jag inte semester förrän i mitten av juli, men jag tycker ändå att det är trevligt när det är fint väder. Vi har köpt bord och stolar till jobbet så att vi kan sitta utomhus när vi fikar och äter lunch och det uppskattar jag mycket. Dock blir det rätt varmt inne på kontoret och med en relativt strikt klädkod måste jag nu uppdatera min garderob med fina sommarklänningar som passar till kavaj (jag behöver dock inte ha på min kavajen hela dagarna utan den tar jag på mig när jag har konsultationer, möten och liknande :). KappAhl gör nu reklam för att de har en kampanj med "tag tre betala för två", så dit måste jag nog gå och shoppa imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar