15 maj, 2013

Sponsrad video: Dags att måla!

Nu när vi har kommit hem från semestern, vardagen är igång och det redan är mitten av maj så finns det inga ursäkter längre - det är dags att måla huset igen. Det är tur att dagens målarfärger, som denna från Alcro Bestå, garanterar att färger håller upp till hela 15 år Jag hoppas verkligen att det stämmer för det tar riktigt lång tid att måla om ett hus. Även fast det är rätt kul eftersom man får se fina resultat. Det som är kvar från förra året är ett varv på ena kortsidan, lite småfix på framsidan och sedan två varv på större delen av baksidan. Det är flera av mina kollegor som också ska måla huset i vår/sommar, ska ni läsare också det?

2 kommentarer:

  1. påminn mig inte ;) vi måste också bättra på lite här och var. Sen ska färgen hålla för en låååång framtid :) Hoppas jag :)

    SvaraRadera
  2. Här ska det målas! Men det får vänta till nästa säsong eftersom vi har andra projekt som ska göras denna sommaren. Men det behövs. Och färgen är jag såå trött på. (Förra ägaren valde att måla huset gult och rött(!!))

    SvaraRadera