05 maj, 2013

Sköna söndag

Ännu en fantastisk dag är snart slut och just nu planerar vi morgondagens utflykt. Vi ska åka på en båtutflykt till Phi Phi och några öar runtomkring, bland annat till Monkey Beach där Amanda hoppas på att få mata apor. Här får ni se några bilder från idag, från när vi köpte mango på väg till stranden, när Olivia blev fotograferad av ett stort sällskap (båda barnen är väldigt välfotograferade och det är verkligen inte bara jag och Jonas som står bakom kamerorna) och från lek och bad. Kram från oss!

 Några bilder från vår sköna söndag

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Härligt att se era underbara semesterbilder! Längtar själv iväg när jag ser dem! Det kanske är lite väl sent (ni kanske redan har varit där) men jag skulle vilja mana till lite försiktighet när det gäller apor och matning. De kan bitas (min lillebror blev biten när vi bodde utomlands). Ha en fortsatt trevlig semester. Vi kanske ses på Anna J:s bröllop i sommar!
    Eleonora

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken och varningen Eleonora! Vi ska åka imorgon istället (det var fullbokat idag) så vi hann få ditt meddelande. Jag visste sedan förut att man ska vara försiktig, men det är bra med en påminnelse. Ja, vi ses i sommar! Kram!

      Radera