26 maj, 2013

Morsdag

God kväll och grattis alla mammor! Idag har vi, liksom igår, hunnit med allt som vi hade planerat och lite till. Vi ställde klockan och klev upp tidigare än vanligt för att åka till äventyrslekparken för att träffa Sofia, Mattias, Astrid och Greta. Därefter hade vi stora släkten på morsdagsfirande hemma hos oss och vi passade även på att gratulera Alice och Johan på deras födelsedagar.

Busiga barn i blåsten (det var soligt och fint idag men det blåste ganska kalla vindar)

När vi hade kalasat färdigt här hemma åkte jag och Amanda till min vän Johanna som fyller 30 år idag, hurra! När vi hade köpt mat och kommit hem så hann jag med en frisk och solig löptur med Anna innan det var dags att gå in och göra kväll. Båda barnen somnade först vid 23.15 så det blev inte så mycket gjort för min del den senare delen av kvällen, men vi har pussats och kramats extra mycket och det är den bästa morsdagspresenten barnen kan ge mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar