19 maj, 2013

Mellokvällen

Förutom att vi fick punktering på väg till våra vänner (det är bara 5 km till dem, men vi blev hur som helst stående vid vägkanten medan Jonas bytte däck) så hade vi en väldigt trevlig kväll igår. Jag hade med mig systemkameran och fotade några bilder som ni kan få se. Solen strålade, maten blev jättegod (jag gjorde bara förrätt och sallad så Anna och Fredrik ska ha stort tack för maten) och barnen lekte och hade myskväll med överraskningspåse och lördagsgodis. Eurovisionfinalen var dessutom fint arrangerad och vinnaren (grattis Danmark!) var värdig. Såg ni finalen? Det gjorde som sagt vi och även fast det inte gick så bra för Sverige så säger jag hurra för en bra lördagskväll!

Några fler bilder (och i färg) från gårdagskvällen

 

4 kommentarer:

  1. Emma Bergenholm19 maj 2013 14:10:00

    Vilken fin klänning du hade! Vart kan jag köpa den ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastiskt fin klänning du har på dig, vars har du hittat den?

    SvaraRadera
  3. Klänningen kommer från H&M, jag köpte den för ca 1 månad sedan innan vi åkte till Thailand :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild på familjen! :) Och tjusiga klänningar på er flickor!

    SvaraRadera