28 maj, 2013

Lunchträning

Den här veckan är vi underbemannade på jobbet så jag har jobbat över lagom till 21.55-bussen både igår och idag. När jag skulle gå till bussen ikväll så insåg jag att det skulle bli riktigt tight att hinna gå med mina pumps, så jag gick tillbaka till mitt rum och bytte till löpskor. :)

Jag har hittat en himla bra rutin med lunchlöpning och idag sprang jag ca 5 km i solskenet vid älven. På 60 minuter hinner jag byta om, springa 25 minuter, duscha och äta lunch. Perfekt! Jag har därför alltid ett par löpskor kvar på jobbet, liksom duschgrejer och extra ombyte. Och det passar ju även är bra om man måste spurta till bussen, haha.

På väg hem från bussen. Jag älskar att det är ljust ända fram till midnatt numera, det passar oss nattugglor perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar