31 maj, 2013

Kalasmånaden

Idag fyller min barndomskompis Petter 30 år, hipp hipp HURRA! Jag är glad över att jag fortfarande har kontakt med min gamla bästis som jag har känt sedan innan vi fyllde 1 år, trots att vi bort långt ifrån varandra.

Den här månaden har verkligen varit fylld med kalas och firanden, himla roligt! Jag har ju ännu inte visat några bilder från vårt födelsedags- och morsdagsfirande i helgen så här kommer några av dem. Det är verkligen skillnad att fota med systemkameran när man är van sin iPhone som ju inte levererar lika skarpa bilder. 

Gofikat och Olivia som bar runt på min mammas morsdagspresentpåse

Alice var peppad på att öppna sina paket och Amanda tittade ivrigt på
(hon fick inte en sporttopp utan det var bara jag som hade använt den kartongen :)

Mina fina och älskade småbröder Johan och Henrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar