27 maj, 2013

Kalasfin!

Jag har massa fina bilder på min systemkamera från dagens morsdagsfirande och kalasande idag, men dessa får jag gå igenom en annan dag. Som avslutning på denna dagen vill jag istället visa min fina kalastjej som hon såg ut när vi var på Johannas kalas idag. Om Amanda själv får välja kalasoutfit så blir det både diadem, halsband, kalasklänning, snygga (enligt henne själv) balettskor och massa ballonger. Fast ballongerna fick hon förstås när vi köpte hamburgare till henne efter kalaset. Det var verkligen mysigt att åka iväg själv med Amanda idag, hon har blivit så stor och rolig att umgås med. 

 Busloppan utanför Frasses ikväll, med en rosa ballong till sig själv och en rosa ballong som hon skulle ge till Olivia ("jag älskaj jåsa å Olivia vill ha en lila")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar