13 maj, 2013

Hemma i vardagen igen

Det gick jättebra att flyga hem själv med tjejerna igår och vi ägnade dagen till att umgås med släkt och vänner, packa upp väskor och mysa i TV-soffan. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för arbetsdagen och det är redan full fart här hemma. I Thailand är ju klockan snart 12 och barnen verkar inte ha ställt om tiden riktigt än. :) Kram på er!

Ett inlägg om att resa med barn kommer inom kort, jag hann bara inte göra det klart igår. Här är Amanda och Olivia på Arlanda medan jag checkade in bagaget igår

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem igen! Förstår att ni haft en fantastisk resa, kram!

    Föressten, funderar på att köpa dom där adidas sandalerna till Moa, är ni nöjda med dom? Är dom sköna fast dom är så plastiga? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!

      Vi är jättenöjda med sandalerna, Amanda har använt dem utan krusiduller varje dag i över tre veckor. De är superlätta! Sedan vet jag inte hur sköna de är men de känns mer fotriktiga än "Crocs" och liknande tofflor som man inte spänner åt med kardborre.

      Radera