22 maj, 2013

Energi!

Trots att jag kände mig jättetrött när jag vaknade idag så har jag haft världens energi ikväll, fast jag kom hem sent efter en lång arbetsdag. Just nu håller vi på att färdigställa vårt garage så jag har sorterat, rensat och fixat sedan Amanda och Olivia somnade vid 21.30.

Hemligheten till min energi tror jag är dagens lunchträning i solskenet vid älven. Det blev 10 min löpning, 4x5 st rekordsnabba tabatainterveller och sedan 10 minuter löpning tillbaka till kontoret. Så grymt härligt med frisk luft, sol och en paus för juridikhjärnan. På 60 minuter hinner jag både träna, duscha och äta lunchlåda - ett tips till er andra som jobbar på kontor.

Visst är det vackert vid Umeälven!

1 kommentar:

  1. Underbart :-) Vilket fantastisk ställe du hittat för träning! Älven är inte bara vacker utan är också rogivande och och kan ge kraft och energi, att få vistas så nära naturen fast man är inne i stan.

    Ett tips, gå in och gilla gruppen "Vi som älskar Umeälven" det är ett forum för vad som händer i och omring Umeälven, vilken ralation man har till älven och framför allt vad vill vi ha Umeälven till(?) Umeälven finns även på Instagram. #hashtagga din bild/stund av umeälven om du inte redan gjort det :-)

    Ha en fortsatt skön försommar!

    SvaraRadera