28 maj, 2013

Amerikanska prinsessor

God morgon! Nu är jag på plats på jobbet och ska alldeles strax kicka igång den här arbetsdagen, men först ska jag visa vad jag har (premiär-)köpt på ebay!

När vi var i Thailand råkade städpersonalen få med sig tre av Amandas små prinsessor från vårt hotellrum. Troligtvis åkte de iväg med sängkläderna och tyvärr fick vi bara tillbaka en av dem, trots att vi frågade, letade och efterlyste. Att hitta dessa MagiClip-prinsessor i Sverige var inte det lättaste så jag köpte detta häftiga sjupack från USA. Det gick ju supersmidigt att handla på ebay och jag betalade snabbt via PayPal. I like!

Jag tror att vi ska dela upp dessa i flera presenter till Amanda (och kanske även Olivia som också gillar dessa små dockor), men jag skulle verkligen vilja se Amandas min om hon fick alla samtidigt, haha, glädjechock! Älskade lilla treåringen våran som älskar sina prinsessor så mycket.

Finfina prinsessor som jag fick betala ca 149 kr för, fast då kostade frakten 259 kr eller någonting sådant så det blev ju inte så jättebilligt ändå. Men de är svåra att hitta i Sverige och kostar nog ännu mer i svenska butiker (en prinsessa kostar 89 kr på Lekia om jag inte minns fel)

1 kommentar:

  1. Måste köpa dessa till vår storasyster! Hon skulle verkligen älska dem 😃

    SvaraRadera