26 maj, 2013

30-årskalas!

Nästan alla av mina barndomskompisar är lika gamla som mig så detta år blir det flera 30-årskalas. :)  Idag har vi firat min vän Anna hemma hos hennes mamma och pappa här i Umeå. Det var strålande väder, otroligt gott fika och barnen hade superkul med tre lekparker inom samma område. Eftersom jag var där själv med barnen kunde jag inte sitta ner och fika så mycket, men det var himla roligt att träffa Annas släkt och våra gemensamma vänner!

Systrarna Ahlehjelm hälsar att det går precis lika bra att leka i sand och gräs med finklänningar som med vardagskläder :)

Efter kalasandet åkte vi ner till stan och mötte upp min vän Stina och hennes lilla Hilding. Vi köpte sushi och åkte sedan hem till oss för att äta, fika och umgås. En mysig avslutning på en helt fantastiskt fin lördag som i övrigt har varit väldigt effektiv och produktiv. Kram!

6 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, den kommer från H&M :)

      Radera
  2. Vilken toppen dag och va FINA ni är :)

    SvaraRadera
  3. Hej Sofia! så fina ni är alla tre! undrar var lilltjejens klänning kommer ifrån? tack snälla på förhand

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Den köpte vi i Thailand :) Kram på dig!

      Radera