17 april, 2013

Tävling: Sofia den första

Nu har två av er läsare chansen att vinna varsin goodiebag från Disney. Den innehåller bland annat en tidning om prinsessor, en affisch med Sofia den första, en Disney Junior DVD, rabattkoder och lite annat smått och gott. Det enda du behöver göra är att svara på frågan om ni tror att Amanda kommer att gilla denna film? :)

Detta är en snabbtävling som bara gäller under onsdag den 17 april! Jag lottar vinnaren kl 00.01 torsdag den 18 april. Lycka till!

Vinsten som ni kan vinna (det syns inte så tydligt vad som ingår, men enligt Amanda var det en mycket bra tidning, en tjusig affisch och en fin bild att färglägga)!

En liten del av filmen om Sofia den Första

30 kommentarer:

  1. Jag tror att Amanda, precis som min äldsta dotter, kommer att gilla denna film skarpt! :)

    SvaraRadera
  2. jaa jag tror amanda kommer gilla denna söta film=) Kram/stina=)

    SvaraRadera
  3. Klart Amanda gillar den, det är ju massa prinsessor / Lillkillen

    SvaraRadera
  4. Ja det är jag helt övertygad om!
    /Karin

    SvaraRadera
  5. Såklart Amanda kommer gilla filmen. Hon är ju en liten prinsessa :)

    SvaraRadera
  6. Amanda gillar självklart detta :) precis som min lilla prinsessa skulle göra :)

    SvaraRadera
  7. sofia, astrid och greta17 apr. 2013 08:19:00

    jag tror också att amanda kommer att gilla filmen :)

    SvaraRadera
  8. Min dotter som är 4,5 skulle älska denna filmen och det tror jag absolut att Amanda också kommer att göra!

    SvaraRadera
  9. Japp, det tror jag absolut!

    SvaraRadera
  10. Det är klart att din lilla prinsessa skulle älska den filmen. Min med skulle jag tro!

    SvaraRadera
  11. Prinsessa som Amanda är så kommer hon älska denna film. :)

    SvaraRadera
  12. Jag är helt säker på att Amanda kommer älska filmen, hon är ju en prinsessa som min systerdotter :)
    Frida Stegeby

    SvaraRadera
  13. Klart hon kommer gilla den :) Precis som jag tror min prinsesstokiga Ella skulle göra!

    SvaraRadera
  14. Klart Amanda kommer att gilla filmen. Även min dotter Julia skulle älska den. Hon skall opereras imorgon och kommer bli hemma under några dagar för återhämtning, så en ny film skulle vara jätteuppskattat under denna period!

    SvaraRadera
  15. Jag tror absolut att amanda kommer gilla filmen! :)

    SvaraRadera
  16. Givetvis kommer Amanda älska denna :) min 2,5 åring skulle göra detsamma.

    SvaraRadera
  17. SJÄLVKLART, kommer Prinsessan Amanda att gilla den.
    Det skulle även min dotter göra. :)

    Nu kan vi bara hoppas hoppas på vår tur.

    Mvh sophie
    soffan56@hotmail.co
    http://florafie.blogspot.com

    SvaraRadera
  18. Jag tror absolut att Amanda kommer att gilla filmen, det tror jag att min 3-åringa tjej också kommer att göra!

    SvaraRadera
  19. Ärligt talat så tror jag att Amanda kommer att gilla filmen. Min systerdotter Agnes som blir 3 i december först har sett lite redan och hon älskar Sofia!

    Kram / Erica

    SvaraRadera
  20. Jag är inte de minsta tveksam, Amanda kommer älska den :-)
    Tror även min underbara systerdotter skulle älska den. Vi väntar vårt första barn i höst och min systerdotters reaktion var inte lika positiv som vi hade trott till att få en lillkusin så att få en present från den lilla tror jag helt klart skulle göra henne något gladare över den nya familjemedlemmen :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Utifrån dina beskrivningar av hennes personlighet och vad hon tycker om att göra så verkar denna film ligga väldigt bra till!!

    SvaraRadera
  22. Jag tror att Amanda kommer gilla filmen :)

    SvaraRadera
  23. Sofia Tegström17 apr. 2013 18:54:00

    Ja! Helt klart kommer Amanda att gilla denna film:)Den skulle även gå varm hemma hos oss:)
    Med vänlig hälsning Sofia i Umeå
    soffan26@spray.se

    SvaraRadera
  24. Klart som tusan hon kommer gilla filmen, och det tror jag viggo oxå skulle göra för han är galen i prinsessor :)
    Kram Fröken M frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  25. Yes jag tror hon kommer gilla den:)

    SvaraRadera
  26. Prinsessor och Amanda?!? Kan väl aldrig fungera ;-) jag gissar att ja hon kommer gilla den!

    Erica B

    erica@stocksjo.se

    SvaraRadera
  27. Jag tror den lilla prinsessan Amanda kommer älska filmen :)

    Om jag vinner så ska jag ge paketet till en liten kille som gillar att måla (och då gärna i sin mosters skolböcker). Vi pratar mycket om genus nu i skolan så ska minsann visa att jag inte ser skillnad på kill- eller tjejleksaker.

    SvaraRadera
  28. Har påven en konstig hatt? Bajsar björnen i skogen?
    Älskar Amanda prinsessor?

    JAAA! Självklart kommer hon digga denna rulle lika mkt som min prinsessa skulle göra :)

    Ha en fortsatt trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  29. Har påven en konstig hatt? Bajsar björnen i skogen?
    Älskar Amanda prinsessor?

    JAAA! Självklart kommer hon digga denna rulle lika mkt som min prinsessa skulle göra :)

    Ha en fortsatt trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  30. Så klart hon kommer att göra och Stella har inte en enda prinsessfilm så vi hoppas på vinst :-). Kram Anna

    SvaraRadera