28 april, 2013

Sunny sunday

God morgon! Vi hade en mysig dag igår, trots att vädret var grått och trist hela dagen. Regnet avtog i alla fall så vi badade, åt lunch vid poolen, tränade och slappade. Efter en god middag och kvällsrutiner för barnen såg jag och Jonas filmen Django Unchained in på sena natten, den kan rekommenderas! 

Jag var helt inställd på att även denna dag skulle vara grå och tråkig, eftersom väderleksrapporten meddelade regn och åska i fyra dagar i rad, men vi vaknade upp till strålande sol! Nu är det dags för frukost och sedan är det bara att smörja in sig och njuta av allt det härliga. Kram från oss!

Det är ju så här jag vill att dagarna ska se ut, så soliga att Jonas måste låna Amandas extrabadmössa för att inte bränna huvudet, haha

3 kommentarer:

  1. tack så mycket för grattishälsningen!
    och vilken rolig bild;-) skönt att det är lite bättre väder idag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ju ha det helt underbart :)
    Kan meddela att träningen går bara bra. Är så härligt att ha kommit igång. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna ett presentkort för 250 kr från skavileka.se som du kan köpa Lego för:)
    Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbra dag:)

    http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/tavling-vinn-lego-for-250-kr.html#.UXzj3MqUmxB
    kram Joanna

    SvaraRadera