16 april, 2013

Nära att svimma!

Jag har, vad jag vet, aldrig svimmat någon gång. Idag var det dock väldigt nära och det var riktigt otäckt. Jag promenerade ganska raskt på lunchen och trampade på en gatsten så att jag stukade foten rätt så ordentligt, vilket jag har gjort i samband med träning många gånger i mitt liv. Jag fortsatte gå och kände efter en kort stund att jag blev yr. Eftersom jag skulle lämna ett papper på en bank gick jag dit och satte mig och jag var då kallsvettig, yr, hade jättekonstig flimrande syn och konstig hörsel. Det gick över efter några minuter men usch så läskigt det var. Foten känns helt okej nu, som efter en vanlig stukning och jag är inte speciellt smärtkänslig av mig...så jag vet inte vad som hände?

Nu är vi snart hemma efter lite övertid på kontoret medan Jonas har varit på badhuset med tjejerna och gjort några av de sista ärendena inför resan. Ute är det grått och det gör att jag längtar till Thailand ännu mer. Snart åker vi!

3 kommentarer:

  1. Konstigt och obehagligt förstås. Jag höll på att svimma en gång när jag fick en smäll på nerven i armbågen. Gjorde inte ont men svartnade för ögonen direkt, och av en slump kom det på tal med en bekant och det visade sig att han faktiskt svimmat av exakt det... Hoppas du slipper svimningskänslor i fortsättningen :)

    SvaraRadera
  2. Usch vad otäckt! Det är inte så att du är lite utarbetad/utmattad? Du har ju haft det rätt körigt en period med mycket jobb, lite sömn och kanske dessutom en del stress? Glöm inte att vila och ta hand om dig själv!

    SvaraRadera