16 april, 2013

LOKA likes old school

God morgon! Jag sa till Jonas, i ett svagt ögonblick, att jag skulle vilja lära mig att dricka kaffe (mest för att jag tycker att det luktar så gott). Jonas som älskar kaffe passade därför på att ge mig en kaffemaskin i 30-årspresen (som förstås mest är till honom i dagsläget, så jag fick en annan present också), han tycker väl att det är dags att jag växer upp, haha. Det är en helautomatisk espressomaskin som heter Melitta Caffeo CI och den är vit och faktiskt riktigt fin, så jag kommer nog att uppskatta den framöver. Om jag någonsin kommer att tycka om kaffe förstås, haha.

En sak som jag har lärt mig att tycka jättemycket om är i alla fall kolsyrat vatten och speciellt de smaksatta varianterna. Jag gillar att testa nya smaker och dessa spännande godbitar köpte vi hem från Coop när vi handlade sist. Jag har smakat Lemon Pie och den var riktigt god enligt min smak, så jag är nyfiken på de andra. Nu ska jag duscha och sedan åka med mamma till jobbet, och i väskan ligger Strawberry Ice Cream. :) Ha en fin dag!

 Visst ser de goda ut!? Jag är väldigt nyfiken på den med smak av choklad, det låter ju så konstigt men jag hoppas att den är god. Är det någon som har smakat dem alla tre?

2 kommentarer:

  1. har också haft svårt för kaffe. men idag dricker jags det. men choklad och kaffe är en bra kombo! testa de så ska du se. eller bryggkaffe. de är godomligt! :))

    SvaraRadera
  2. Har bara testat strawberry ice cream och den var såå god! :)

    Hoppas de smakar!

    Kram Julia

    SvaraRadera