06 juni, 2012

Tusen tack!

Idag fick vi låna en himla bra babysitter av Sofia, Mats och Ebba! Den gungar babyn automatiskt i olika hastigheter och Olivia satt vaken och nöjd och tittade på mig i en timme medan jag jobbade ute idag. Sedan somnade hon utan ett ljud, så himla smidigt! Med den här smartingen kommer jag kanske att hinna måla en hel del här framöver, haha. Men inte imorgon för då ska jag och Olivia åka till Stockholm över dagen. Jag ska ha möte och sommaravslutning med ett gäng juristkollegor, det ska bli trevligt! Klockan ringer 05.00 så det är nu dags att packa det sista och krypa i säng. Puss!

Ser ni hur nöjd hon är!? :)

2 kommentarer:

  1. En liknande gunga hade vi också till våra småttingar, den var verkligen guld värd, speciellt till sonen som hade kolik som bebis. Så fort han fick sitta i gungan så blev han tyst och somnade! Jag rekommenderar en sån gunga till alla föräldrar som får skrikiga bebisar! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan tänka mig att det är värt hur mycket som helst att ha en sådan om barnet har kolik. Jag tycker att den är kanon även fast Olivia är nöjd och glad för det mesta :)

      Radera