11 juni, 2012

Tävla om ett gravidbälte

Jag har fått äran att tävla ut två gravidbälten från BeSafe, som jag berättade om förra veckan. Det känns roligt och viktigt att tävla ut någonting som faktiskt kan rädda liv. Så ta chansen att vara med och tävla om ett gravidbälte till dig själv eller till någon du bryr dig om.

För att vara med och tävla ska du gilla BeSafe på Facebook --> HÄR. En extra vinstchans (dvs två lotter) får du om du dessutom länkar till min blogg i din egen blogg eller på facebook och använder bilden nedan. Lämna därefter en kommentar till detta inlägg så att jag vet att du är med i tävlingen!


Tävlingen pågår till och med den 25 juni, dvs i två veckor. Därefter drar jag två vinnare som publiceras här på min blogg! Lycka till!

11 kommentarer:

  1. Självklart vill man ju vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är självklart med och tävlar, har även länkat din blogg på facebook :)

    SvaraRadera
  3. Klart jag är med och tävlar! Har länkat i min blogg också (http://marleneochkrabaterna.blogg.se/) Hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  4. Skulle jättegärna vilja vara med :-)
    En av mina barndomskompisar som är gravid bor ute på landet och kör bil till jobbet varje dag så tycker verkligen hon skulle behöva de. Sen kan jag ju få ta över den efter henne :-)
    Gillar på facebook (Emma Sjöberg)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Gillat på Facebook och länkat på norraparkgatan.blogspot.com. Håller tummar och tår : )

    SvaraRadera
  6. Jättebra med bälten anpassade för gravida! Det allra finaste man har är lätt värt att skydda på alla tänkbara sätt!
    Jag gillar på facebook och delar där!

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med! Inte gravid just nu men förhoppningsvis är lillebror/syster inte alltför långt borta. Har gillat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen! Är lite nyfiken på hur det går i utlottningen. Framför allt eftersom det har visat sig att det visst bor en liten lillebror/syster i magen redan. :) Och med 80 mil till farföräldrarna blir det några långresor i bil varje år!

      Radera
    2. Vinnarna kommer strax, ska bara dra två vinnare först! :)

      Radera
  8. Är gärna med och tävlar för att förhoppningsvis få äga ett själv och inte låna mig till säkerheten....

    SvaraRadera