13 juni, 2012

Strålande!

God morgon träningsvärken! Haha, jag har typ ont överallt idag, men som tur är det ju en positiv smärta. Speciellt rumpan och låren värker och det känns extra bra för det är nämligen dags att dessa delar blir fastare inför den kommande shorts- och bikinisäsongen. Heja musklerna!

Idag har vi helt underbart väder här i Umeå och om det inte vore för målandet skulle jag ta på mig bikini och lägga mig på altanen och bara slappa medan Olivia sover om en stund. Men om vi någonsin ska bli klara med det här måste jag istället passa på att måla i skuggan på framsidan innan solen letar sig dit. Hej och hå, på med mina målarkläder som numera är mer vita än svarta och blå. :)

Utsikten från vår altan på baksidan är så himla fin tycker jag (fast vår gräsmatta behöver verkligen det gödsel som jag köpte på Granngården igår, så nu hoppas jag att det regnar lite snart :)

6 kommentarer:

  1. Skynda dig att vattna! Om inget regn kommer så 'bränner' gödslet upp gräsmattan! Vattna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, men jag har inte gödslat ännu….väntar på regnet så att jag kan göra det.

      Radera
  2. Oj, tänk om man hade haft hälften av din energi. ou go girl :-)

    SvaraRadera