05 juni, 2012

Städelistädning

Vi har sysselsatt oss med att sortera tvätt och städa i Amandas rum den här förmiddagen. Som ni ser var det riktigt stökigt efter två lekdejter utan städning emellan, så eftersom Lea ska komma hit och leka i eftermiddag har jag och Olivia städat och gjort fint igen. Eller rättare sagt så har jag städat och Olivia har rullat från rygg till mage för första gången! Heja Olivia!

Amanda har en hel del leksaker och det gäller att rätt sak är på rätt plats för att rymma allt 

6 kommentarer:

  1. Hej! Har tidigare läst i din blogg om en UV-filt som du använt på vagnen/till barnen när ni varit utomlands. Vart kan man köpa en sån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vi har köpt vår solskyddsfilt på Internet, men jag tror att de även finns på Barnens Hus. Solskyddsfilten kommer från Aussies Finest så du kan googla på det namnet. :)

      Radera
  2. Hej!
    Jag har precis hittat hit via en kompis.
    Vilken härlig blogg du har och två undrbart söta små flickor.
    Jag ser fram mot att få följa er vardag.
    Hoppas att du får en trevlig tisdag!
    Kram Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, tack snälla för din kommentar! Kram!

      Radera
  3. Vilket jättefint rum ni har inrett åt Amanda! :) Tänkte även passa på att tacka för receptet på "het kycklinggryta" som du la upp för ett tag sen. Lagade det igår och det fick många tummar upp av både mig och pojkvännen :)

    SvaraRadera