10 juni, 2012

Simning och målning

Medan Jonas och Amanda var på badhuset idag så målade jag (nästan) klart första varvet på framsidan. Olivia slog till på stort och sov hela fyra timmar i sträck så jag hann måla jättemycket, aldrig tidigare har jag kunnat måla utan avbrott under så lång tid. Efter att jag har klippt gräsmattan ikväll ska jag måla en stund till så att jag förhoppningsvis hinner färdig framsidan. Det blir stor skillnad med den nya vita färgen och jag känner mig riktigt nöjd. Tjohoo så skönt det ska bli när det här projektet är klart!

Jonas fotade Amanda för att visa mig simfötterna som hon lånade på badhuset :)

6 kommentarer:

  1. Vi cyklade förbi tidigare ikväll och det ser ju jättefint ut! Vitt och fräscht!

    SvaraRadera
  2. vad mysigt med badhuset! och va härligt att O sov så länge så du hann måla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, himla mysigt och härligt! :) Kram

      Radera
  3. .... vilken färg är det ni målar huset? Härligt att lillasyster sov så länge att du fick måla i lugn och ro.
    Kram till er alla

    SvaraRadera