12 juni, 2012

Morgonträning

Jag var mer död än levande när jag vaknade av alarmet imorse, men nu känns det så himla bra att jag släpade mig upp. Sofia och jag fick till ett riktigt effektivt överkroppspass och när hon hade kilat till jobbet hann jag även ge benen en omgång innan det var dags att åka hem och skjutsa Amanda till förskolan. 

Några bilder från min tidiga morgon

Idag ska jag måla som en galning innan det är dags att hämta Amanda igen. Jag har stora planer på att hinna massor så jag hoppas att Olivia är trött och lättsam de närmaste timmarna. :) Jonas har migrän och sover så kanske kan vi samåka in till stan senare, om han ens åker till jobbet idag stackarn. Jag har nämligen lovat Amanda att vi ska köpa nya springskor till henne och byta en barbapapafigur som hon och Jonas köpte i helgen så det är bäst att jag håller det löftet. Nej hörrni, nu måste jag passa på att byta om och gå ut och mååååla. Olivia har just fått mat och är nöjd och glad. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar