11 juni, 2012

Lek och träning

Jag ville vara ute i solen och träna, Amanda ville gå till lekparken och Olivia var trött - så jag bytte om till träningskläder och packade ner barnen i vagnen. Jag joggade ca 3 km runt byn och sedan till lekparken. Alla nöjda och glada!






Nu har vi ätit middag och snart ska vi duscha och bada tillsammans, det ska bli skönt efter dagens träning. Sedan är det dags att natta en trött tvååring och därefter heja på Sverige. Jag är inget stort fotbollsfan men tycker att det är jättekul med mästerskapsmatcher!

4 kommentarer:

  1. Hej Sofia, nu var det länge sedan jag kommenterade men jag vill att du ska veta att jag är in och läser din blogg varje dag, fortfarande! Blir så inspirerad av att läsa om hur du hinner med så mycket och fortfarande verkar vara på glatt humör jämt :)

    Hos mig är livet upp och ner och helt underbart - min lilla Ida föddes den 1:a juni och vi njuter av familjelivet :)

    Stor kram till dig och de dina! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att du fortfarande läser och tog dig tid att skriva några rader - och stort grattis till lilla Ida! :) Kram!

      Radera
  2. Hej! Vart/vad heter dina nikeskor! Har letat och letat efter exakt ett par som du har. Du har en otroligt bra blogg. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack! Mina Nikeskor heter Lunarglide, men den färgen om jag har finns nog inte att köpa längre. Har själv sökt efter ett par likadana nämligen. Men jag hittade grå/rosa att köpa från England så du kan ju bildgoogla. :) Kram och lycka till!

      Radera