05 juni, 2012

Kompisar hela dagen!

Efter en rolig dag för Amanda på förskolan följde Emma, Lea och Alva med oss hem för att fika mellis, leka, hoppa och umgås. Det var himla trevligt att ses igen! Lilla Alva fastnade tyvärr inte på bild, men hon var så söt i en likadan klänning som Olivia har. 


Amanda och Lea hoppar runt, runt, runt

Olivia brukar få låna Amandas sittdel, som är perfekt skålad för hennes lilla kropp, när vi är ute och hon är vaken

När våra gäster hade gått hem stannade Amanda ute och när hon såg att våra grannar Nellie och Ellen kom hem ville hon gå dit och leka. Vi gick därför dit en stund innan middagen och Amanda busade och hade jätteroligt. 

Amanda på Nellie och Ellens gunga

När Jonas kom hem från jobbet efter hans styrketräningspass gick han ut på baksidan och hoppade studsmatta med Amanda och de är fortfarande ute, så när de har hoppat klart kommer Amanda garanterat att somna gott. Olivia och jag sitter och slappar i soffan just nu. Jag känner mig riktigt seg ikväll (efter för lite sömn, styrketräning och håll igång hela dagen) så det blir tidigt i säng för att se massa avsnitt av Bordwalk Empire tillsammans med älsklingen. Det ska bli mysigt!

Mitt fina sällskap här bredvid mig

4 kommentarer:

  1. Vi tackar tjejerna för idag, Lea hade inte ett dugg med hopp kvar i benen efteråt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Haha, det kan jag tänka mig! :)

      Radera