09 juni, 2012

Efter regn kommer solsken

Idag har vi varit igång precis hela dagen så jag har inte haft någon tid att sitta vid datorn. Jonas kompis Thomas kom hit i förmiddags för att hjälpa oss att måla medan hans dotter sov (Jonas hjälpte till att måla hans hus för några år sedan, så nu hjälper Thomas oss - så himla bra!) och under tiden han var här kunde även jag måla eftersom min snälla pappa lekte med Amanda.

Efter en god pyttipannelunch i sällskap av min pappa grejade vi inne medan regnet öste ner och lagom till att vi fick middagsgäster sprack det upp och blev soligt igen. Lovely! Vi bjöd Veronica och Stefan på grillad kyckling och hade sedan en trevlig kväll tillsammans med dem. :) Hoppas att även ni har haft en bra dag!

God mat, glada barn och trevliga gäster summerar denna fredagskväll

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, visst är det! Hur gott som helst!

      Radera
  2. Det var en super trevlig kväll :) är det okej om jag kopierar bilden och lägger upp den på min blogg? :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart, jag visste inte att du har en blogg!? :) Kram!

      Radera
    2. Jag har typ nyss skaffat en, men den är låst för tillfället! :) Kram

      Radera
    3. Okej, du får gärna maila lösenordet framöver om du vill att jag ska läsa :) Kram!

      Radera