09 juni, 2012

Den största kärleken

Innan Amanda föddes förstod jag inte att jag skulle kunna älska någon så mycket. Så innerligt. De första veckorna med henne kändes nästan overkliga och jag kunde inte sätta ord på mina känslor, men det var kärlek vid första ögonkastet. För varje dag och vecka som gick insåg jag att kärleken till mitt barn bara skulle växa sig starkare och starkare. 

När vi var gravida med Olivia var det spännande att vänta på ännu en liten tjej som vi ju visste att vi skulle älska så mycket, så när hon föddes var känslorna ännu starkare redan från början. Det fanns precis lika mycket kärlek över till ännu ett barn och det är så fint att varje dag få följa deras utveckling. Jag älskar dig Jonas, vi har skapat helt fantastiska barn tillsammans. ♥

Som vi älskar er, Amanda och Olivia!

6 kommentarer:

  1. Åh vad fint! Ja, ni verkar ha otroligt fina barn. Och ni verkar vara fantastiska föräldrar. Det är så inspirerande att läsa din blogg. Speciellt nu när vi väntar vårat första barn. Längtar så himla mycket! Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Vad spännande att du väntar ditt första barn, tänk vad mycket underbart du har framför dig! Kram och lycka till med allt!

      Radera
  2. Ni har fantastiskt fina barn!
    Jag älskar att läsa din blogg, får både inspiration och motivation.

    Ni verkar vara en så otroligt lycklig och kreativ familj.

    Skulle vilja skicka några stickade små mössor till er alla i fam =)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra, tack snälla! Om du vill ha min adress så kan du maila på sofiaah@gmail.com. :) Kram!

      Radera