15 juni, 2012

Den bästa känslan!

God morgon! Det här inlägget försökte jag publicera igår kväll, men Blogger ville inte samarbeta med mig. :)

Nu sitter jag i soffan sedan en timme tillbaka och känner mig riktigt nöjd, nyduschad och trött. Min lillebror Johan kom över för att hjälpa oss att måla ikväll men precis när vi kommit igång så började det regna. Typiskt. Vi bestämde att vi skulle fortsätta imorgon istället så han gick hem och jag valde att ge mig ut på en härlig löprunda i den friska kvällsluften (det kom bara en liten regnskur och sedan inget mer). Det blev ca 6 km löpning inklusive två st 3-minutersintervaller och två st backintervaller. Jag säger som studenterna - fy fan vad jag är bra! Nu kommer jag att somna riktigt gott!

 Olivia var tydligen missnöjd och ledsen hemma med pappa under tiden jag var ute och sprang, men direkt jag kom hem och fick henne i famnen så blev hon nöjd och glad. Hon satt till och med och skrattade medan jag duschade, haha. Det är inte lätt att vara pappa och inte kunna erbjuda bröstmjök och den närhet som hon är van vid med amningen

På tal om sömn så är det på tiden att jag sover med tanke på att det blev mindre än fem timmars sömn natten till idag (eller igår om man ska vara petig eftersom klockan är över midnatt). Imorgon väntar dessutom en rolig dag med besök på badhuset, grillning med vänner och Sverige-England på TV!

1 kommentar:

  1. Ja fyyy fan va du är bra!! Måste oxå få in lite intervalll träning!!
    Kram K

    SvaraRadera