06 juni, 2012

6 juni

Idag firade vi nationaldagen med att åka på betessläpp i Röbäck! Därefter åt vi lunch hos Ebba, Sofia och Mats för att sedan åka hem och få besök av Jonas pappa och Berit. Även min mormor och morfar tittade förbi, liksom min pappa och Kerstin, så idag och ikväll har vi träffat massa släkt och vänner. 

Efter middagen gick jag ut och täckte över altanen och satte maskeringstejp runt fönstren på framsidan, så om vädret samarbetar med mig ska jag gå ut och måla när Amanda har lagt sig för natten. Hoppas att även ni har haft en bra dag!

Trots att vi var ute i god tid var det redan massa folk på plats

Det fanns massa kul att se och göra på betessläppet

Vi hade bestämt träff med Ebba, hennes mamma Sofia och kompisen Johanna

Norrmejerier bjöd på bullar och mjölk

Och Amanda fick en ballong!

Vi såg en söt häst

Ivrigt väntade vi vid hagen

 På kossorna!

  Olivia vaknade lagom till betessläppet

Sofia och Ebba var som vanligt på gott humör :)

Lilla gänget

 Ebba vågade vara en glad kossa på betessläpp och fick en medalj!

Amanda ville hellre titta på från sidan

Olivia var på strålande humör och trivdes fint hos Johanna

Nöjda tjejer på väg hemåt

Tack alla inblandade för en trevlig dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar