31 maj, 2012

Vem där?

När man bloggar är det så otroligt mycket roligare då man får kommentarer och lite feedback. Just nu är jag ju inte direkt bortskämd med kommentarer från er och jag tycker visserligen att det är jättekul att blogga i alla fall, för jag gör det ju mycket för min egen skull också, men när det är nästan 1400 unika läsare under en dag och NOLL kommentarer så känns det ärligt talat lite trist. Vilka är ni som kikar in här egentligen? Och vad vill ni läsa om? Det är ju uppenbarligen någonting som gör att ni kommer tillbaka. :)

En gammal bild på Amanda får visa att vi är peppade på kommentarer, men att ni ju självklart gör som ni vill om ni vill skriva någonting till mig eller inte

23 kommentarer:

  1. Jag kikar in lite titt som tätt =)

    SvaraRadera
  2. Er vardag verkar underbar! Man kan inte bli annat än glad och inspirerad av din blogg. :) Julia i Skåne.

    SvaraRadera
  3. Jag kikar in varje dag och gillar verkligen din blogg! Ärligt talat känns det som om jag sällan har tid att slänga in en kommmentar med massor av ungar kring fötterna ;) Jag läser massor av bloggar men sällan jag kommenterar. Ska bli bättring på det tror jag :)

    SvaraRadera
  4. Nog borde man bli bättre på att kommentera (förstår att lite respons alltid är roligt)! :)
    Jag är en trogen läsare sedan nov. 2011 då jag jag blev gravid och ville hitta lite vardagsinspiration. Du är en av dom som lyckades behålla mig tack vare en härlig/ärlig blog. Du delar med dig av dina dagar men är absolut inte för privat utan alldeles lagom! Det är härligt att se hur dina barn växer och utv. (det blir ju så tydligt när man följer en blog under längre period).

    SvaraRadera
  5. Jag läser varje dag,men det vet du ju redan! :) håller med om att det är roligt med kommentarer även om man skriver försvunnen egen skull. Folk är dåliga på att kommentera. Är imponerad av ditt bloggande! :) vet inte om du såg mitt meddelande på FB, visste du att vi är tremänningar? Tycker det var rätt komiskt :) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag kikar in flera gånger om dagen, men är riktigt dålig på att lämna ett spår efter mig, men det ska förbättras!
    Hoppas det går bra med målandet och att ni snart blir klara!
    Kram från Klara i Stockholm

    SvaraRadera
  7. Ska såklart inte stå försvunnen utan för sin egen skull ;) haha iPhone ;)

    SvaraRadera
  8. Hej Sofia!
    Jag läser din blogg. Det är så skönt att få bli lite glad och peppad av ditt humör och positiva anda, och du tar väldigt fina bilder. :) Också jättekul att få följa familjen lite, eftersom jag väldigt sällan är i Umeå numer. Snart kommer jag bläddra tillbaka till dina inlägg om träning just efter förlossning, bara en månad kvar tills vi får träffa vår bebis! Kanske skickar ett mail med frågor också. ;) Du är en inspiration!
    Kram Kristin Z

    SvaraRadera
  9. Ska bättra mig :)

    Jag läser din blogg pga dina inlägg om träning och kost å. Så mycket inspiration!!

    SvaraRadera
  10. Jag började läsa din blogg ett par veckor innan du fick Oliva, minns inte riktigt hur jag hamnade här dock :) men fastnade eftersom jag själv var beräknad med mitt andra barn i slutet av februari i år. Nu tittade vår lilla tjej inte ur förrän mitten av mars! Har en son född sommaren -10 också. Gillr din blogg massor och kikar in nästan varje dag :)

    SvaraRadera
  11. Jag läser din blogg, träningsinläggen gillar jag mest :) Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  12. Här är en till som läser i skymundan.. Är tyvärr allmänt dålig på att kommentera i bloggar jag läser. Vi har iaf en hel del gemensamt som gör att det är kul att följa bloggen - bl a innebandyn, "huslivet" (vi ska bygga nytt inom kort och det är kul med inspiration) och inte minst familjelivet (är gravid med första barnet).

    SvaraRadera
  13. Hallå,

    Jag läser men kommenterar tyvärr aldrig! Tycker det är kul att läsa din blogg då vi har barn i samma ålder. Jag har en dotter som fyller 3 efter sommaren samt tvillingtjejer på 3.5 månader :). Sen kommer jag från Umeå men flyttade söderut för ett tag sedan.

    SvaraRadera
  14. Måste erkänna att jag är superdålug på att komentera :( har barn i samma ålder som dig och tycker att det är så kul att läsa om hur ni har det och vad ni gör. Förstår inte hur du hinner med allt, två barn, måla hus, träna osv, imponerad!

    SvaraRadera
  15. Jag hittade till din blogg genom en annan blogg för ca ett halvår sen. Fastnade för den för du förmedlar så mycket energi! Har själv 3 små barn mellan 1 och 5 år och känner mig ofta tröttare än tröttast och då är det så inspirerande att läsa om allt du hittar på. Gillar också att läsa om inredning och barnkläder. Tyvärr kommenterar jag aldrig och jag förstår verkligen att det är urtrist för dig om folk inte gör det. Hoppas att du fortsätter blogga ändå! Kram och tack för en härlig blogg.

    SvaraRadera
  16. Det är lätt att läsa och glömma att kommentera det man tänker när man läser.. Dumt!
    Jag kommer inte ihåg hur jag hittade hit, men det var kanske för ett år sedan. Är 23 år och bor också i Umeå. Tycker om din goda smak för inredning, dina fina bilder och dina träning/kost-tips.
    En bra blogg som håller oss läsare kvar:)

    SvaraRadera
  17. Här är en helt ny läsare!
    29 år gammal skåning, gravid med mitt första barn :-)

    SvaraRadera
  18. Jag är ju oxå här, fortfarande. :-) Kul å se vad du har för dej :-)

    KRam!

    SvaraRadera
  19. Läser varje dag men är jätte dålig på att kommentera :-)

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Många av mina vänner läser din blogg och jag blev nyfiken att se vem den där Umeå-tjejen var.
    Bor själv i Umeå och är gravid med första barnet och är lika gammal som dig. Vi fyller t.o.m år på samma dag..

    Jag gillar att läsa det vardagliga och tyckte att eran resa till Thailand var mest inspirerande då vi hoppas kunna åka utomlands inom kort efter att våran September-kille tittat ut.

    SvaraRadera
  21. hej hej lämnar avtryck här att här kikar jag in lite då o då

    SvaraRadera
  22. Och bäst att jag lämnar ett avtryck jag med! Jag läser inte alls ofta men gör nu och då nåt nedslag, mest för att se vad ni har för projekt på huset! Är fullständigt ointresserad av träningsinläggen, haha!
    Kram Carolina på gatan :)

    SvaraRadera