30 maj, 2012

Stora lillan

Mina beachkompisar hade spelat just beachvolleyboll just innan de kom till mig så jag bjöd på smörgåsar, yoghurt, flingor och annat mumsigt till kvällsfika. Amanda älskar att få besök och satt med oss och fikade samtidigt som hon tittade storögt på alla tjejerna medan vi pratade. Lilla damen som har blivit så stor, men forfarande är så liten. 

 Finaste lilla Amanda

När våra gäster hade åkt hem bytte jag om till målarkläder och gick ut och målade lite mer än två timmar. Olivia sov i vagnen bredvid mig och det var nog tur att hon vaknade för en stund sedan och ville äta, för annars hade jag nog hållit på än… Jag säger då det, ett hus målar sig inte på en kvart direkt. Men fint blir det!

4 kommentarer:

  1. Var är mannen? Borde inte han också måla?? Verkar som du gör allt i huset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mannen fixar andra saker här hemma :) Han har ont i en armbåge så att måla hus är inte den bästa sysselsättningen för honom.

      Radera
  2. David! Sluta skriva i min frus blogg under synonymen "Anonym". Alla vet att det är du som försöker hetsa... ;-)

    SvaraRadera