26 maj, 2012

Skitgöra - check!

Medan Olivia sov 2,5 timme ute i vagnen har jag och Amanda förberett inför målningen. Framsidan var redan färdigskrapad, men jag var tvungen att tömma stuprören på skit som fastnat efter takrengöringen och dessutom tvätta fasaden. Efter effektivt arbete är det nu äntligen gjort så när framsidan har torkat kan jag börja måla! 


Amanda har lekt med vatten i sanden, sprungit runt barfota på gräsmattan och haft roligt under tiden jag jobbade. Så nu när Olivia har vaknat ska vi ta en välbehövlig dusch och fräscha upp oss inför middagen hos min pappa om några timmar. Hoppas att ni har en fin lördag!

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg :)
    Jag ser att din äldsta är i samma ålder som min :) Hon är född 100105

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad roligt att de är lika gamla! Det är en riktigt rolig och ibland krävande ålder som de är i nu! :)

      Radera
  2. Gud vad duktig du är. Att du orkar fixa och jobba så mkt när Jonas är borta!!

    SvaraRadera