27 maj, 2012

Rolig lyxdag

Vi har haft det så himla trevligt och blivit riktigt bortskämda idag! När vi var ute och skrapade huset i förmiddags blev vi inbjudna på grillade hamburgare hos Felicia och hennes familj. Anette tog dessutom med sig Amanda över till dem så att jag fick skrapa i lugn och ro innan vi skulle äta. 

Vår lunch bestod av gulliga barn, trevligt sällskap och supergoda grillade hamburgare

Efter den goda och trevliga lunchen, som även sällskapades av våra andra grannar Johan och Angelica, åkte vi till Stella och hennes familj för att lämna några paket. Som vanligt var det roligt att ses igen! När vi därefter hade handlat några presenter i stan var det dags att gå över till mamma för en supergod morsdags- och födelsedagsmiddag tillsammans med släkten. Amanda som somnade i bilen på väg till stan har varit vaken tills för 15 minuter sedan så jag hoppas på sovmorgon imorgon bitti. :)

2 kommentarer:

  1. åh så gott det ser ut!
    och vad duktig du är som står emot det söta! Det har jag släppt en del på nu, men stod allt ut under hela utmaningen! dock var det lite jobbigt när jag fyllde år och hade kalas och det fanns massor med godsaker....men, har man bestämt sig så;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med - har man bestämt sig så är det bara att köra på oavsett frestelser! :) Bra jobbat Melanie!

    SvaraRadera