19 maj, 2012

På landet

Efter en dag med lek, krattning av gräsmattan, film tillsammans med förkyld och lite febrig Amanda, gardinsömnad och annat hemmafixande så skjutsade jag och tjejerna Jonas till en middag som han skulle på ikväll. När vi åkte hem kände jag mig extra glad över att vi bor utanför stan och stannade bilen för att ta ett foto för att visa er hur vackert det är på väg ut till oss.

Jag är så glad att vi flyttade tillbaka till min kära hemby

Nu sover Amanda medan Olivia och jag slappar i soffan. Hon sitter i mitt knä och är lugn och jättemysig, vår lilla älskling. På dagarna ser förstås Amanda till att hon får mycket uppmärksamhet så det är mysigt att få lite extra tid med Olivia då vår fina storasyster har somnat. 

2 kommentarer:

  1. Jag är också glad att ni flyttade ut hit:)
    Bra grannar är viktigt:)

    SvaraRadera
  2. Fin bild! Å fin del av Täfteå ;)

    SvaraRadera