31 maj, 2012

Nattuggla

Jag tycker att det är himla mysigt att sitta uppe och uggla i soffan när alla andra i familjen sover. Efter kvällens målning tog jag en lång och varm dusch och det var både skönt och välbehövligt. Det var kallt ute ikväll! Nu sitter jag med pyjamasbyxor i soffan med en filt över axlarna och äter smörgås och dricker juice. Mums! Jag har surfat runt på Internet ett bra tag nu och känner att ögonlocken börjar kännas tunga, så för att orka med morgondagens målning, träning och lekar ska jag strax gå och lägga mig. Natti natti!

Vi målar med en färg som heter Carat och varje dag gör jag mitt bästa för att bli kompis med penslarna

2 kommentarer:

  1. Oh vad jag beundrar dig. Det är så härligt att läsa din blogg. Du är rena supermama! Sen var du får all energi ifrån fattar jag inte... ;)

    Hoppas du får en pigg och glad torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din härliga kommentar! Kram!

      Radera