08 maj, 2012

Molnigt men bra!

Hej på er! Vädret är fortfarande inte strålande, men vi har det himla bra här i Thailand i alla fall. Det var några solglimtar mellan skurarna igår och idag har det i alla fall inte regnat någonting. Yeah! Barnen mår ju bättre av skugga eftersom det ändå är drygt 30 grader, så vi försöker att inte deppa över prognoserna. Eftersom det var molnigt idag fick barnen till sin stora glädje lösa lite suduku och äta potatisskruvar utan soldräkt under parasollen - bara en sådan sak gör ju semestern fantastisk! :) 

Amanda och Olivia njuter av Thailandssemestern

Vi har fotat och filmat jättemycket och jag har hur många bilder som helst att visa från de senaste dagarna, så det kommer några fler blogginlägg inom kort. Men först ska jag försöka hålla mig vaken under ytterligare ett avsnitt av Boardwalk Empire som är den nya (något segstartade enligt mitt tycke) serien som vi har börjat se här borta. Klockan är över midnatt så barnen sover sedan länge och vi myser i den stora och superhärliga hotellsängen. Life is good!

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att ni har det bra. Vi hade några härliga sommardagar förra veckan men nu är det åter att bära vantar och buff på väg till jobbet på morgonen. Jätte roligt att höra om er resa, du har varit duktig att uppdatera tycker jag. Sköt om er!

    SvaraRadera
  2. Jag som tyckte att Boardwalk Empire började med ett BOOM. Sjukt bra i alla fall så fortsätt för allt i världen att se!

    SvaraRadera