30 maj, 2012

Lugnet efter stormen

Efter ett trevligt och högljutt fikabesök (det var framför allt Amanda som bjöd på både skratt, skrik och gråt) tar vi det nu lugnt i soffan. Amanda är trött efter allt roligt bus tillsammans med Jens och Felicia så hon tittar på film och strax ska jag börja med middagen. Det har kommit önskemål på våfflor till middag, "lika som Lotta på Bråkmakargatan", så kanske blir det en sådan enkel middag hos oss. Förhoppningsvis kommer sig Jonas hem från jobbet i bra tid så att vi både hinner måla på huset och umgås ikväll. Puss från oss!

Hela gänget i vårt kök

Goda mackor, te och vattenmelon blev mitt fika

Jag fick bara titta på kanelbullarna idag, men lika glad är jag för det :)

1 kommentar:

  1. Tack för fikat! Jag var också en som sneglade lite på bullarna .. men lyckades stå emot när det fanns vattenmelon på bordet! Smaskigt!!

    SvaraRadera