06 maj, 2012

Fräscha tjejer

I förrgår klippte sig Amanda hos en frisör för första gången och med godismutor satt hon faktiskt riktigt still i mitt knä. Duktiga tjejen! Hon fick samma frisyr som jag försökte klippa tidigare, men den här gången blev den betydligt jämnare. Nu är hennes hår snart jämnlångt och känns mycket fräschare än förut. Även mina fötter fick sig en välbehövlig uppfräschning så nu känner vi oss som nya! :)

Jonas glömde fota oss när Amanda satt i frisörstolen, men här är vi färdiga och nöjda med resultatet (även fast Amandas frisyr inte är helt fixad på den här bilden)

Jag avundades inte tjejen som fick ta tag i mina fötter, haha, de har aldrig fått fotvård förut och det var faktiskt Jonas som beordrade mig att boka tid eftersom han tyckte att mina fötter var hårda mot hans under täcket :)

3 kommentarer:

  1. Haha, jag gillar att din käre man beordrat dig till lite fotvård ;) Här är det tvärtom kan ja lova ;)

    SvaraRadera
  2. Fotvård är det bästa som finns!!

    Amanda passar jättebra i sin nya frisyr :)!

    SvaraRadera