24 maj, 2012

Förskolans dag

Jag har just kommit hem och gjort lunch efter att ha sett Täfteås alla förskolor gå parad och sjunga sånger på vår affär. Amanda blev som väntat mammasjuk direkt hon fick se mig så hon ville hellre vara med mig och kolla på när alla barn och förskolelärare sjöng. Det krävdes även lite övertalning för att hon skulle följa med sina vänner tillbaka till förskolan och allt roligt (och gott) som väntade där, men till slut gick det bra. Jag och min pappa ska gå till förskolan på vernissage och föräldrafika om några timmar, det ska bli himla kul. Jonas är tyvärr i Stockholm på jobb i hela fem dagar så han missar trevligheterna, men jag ska filma lite så att han får se i efterhand. :)

Alla förskolor och dagbarnvårdare samlades på vår affär för lite skönsång

 Det är bäst att man håller hårt i sin mamma medan man kan

Vi har superhärligt väder här idag

1 kommentar:

  1. Klart att man hellre vill vara med mamma då tillfälle ges. Alva är precis likadan. Vi hade inte möjlighet att komma och lyssna på skönsången och det var nog lika bra det tror jag för hennes skull. Kajutan hade också vernisage och föräldrafika så det var trevligt.

    SvaraRadera