28 maj, 2012

Födelsedagsfirande och morsdagsmiddag

Jag tog med mig systemkameran till middagen hos mamma igår och kände att jag verkligen har saknat den! Under semestern hade vi med oss en liten resekamera och sedan vi kom hem har det blivit många iPhonebilder. Här får ni se hur soligt och trevligt vi hade det igår!

Mamma hade dukat upp för wookgrillning!

Amanda blev lycklig när hon fick melon innan maten

Olivia var också på gott humör

Några av presenterna till alla mammor, Johan som fyllde 18 år igår och Alice som snart fyller 7 år
 
Det var soligt och skönt på min mammas baksida

Ett smarrigt fat med frukt som svalkade bra till den starka maten

Min supergoda wook med mycket soja, ingefära och vitlök

Amanda åt jätteduktigt

Olivia åt också bra, haha, för att sedan vara nyfiken i en strut

Min brorsa Henrik fixade efterrätten

Alice var helt underbart peppad på sina paket

Och även på innehållet, haha, "åh, garn, jag som ÄLSKAR garn!"

Min mormor fick fina kläder

Av oss barn fick mamma bland annat en glasask från Iittala
   
Tack för allt mamma, du är världens bästa mamma och mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar