28 maj, 2012

Favoritklänningen

Flera gånger när jag har haft på mig den här klänningen så har jag har fått frågan var man kan köpa den. För er som undrar kommer den från märket Vila, men den är tyvärr typ 5 år gammal. Jag minns att jag egentligen inte hade tid att springa in i affären och köpa den när jag var i Stockholm, men jag såg den i skyltfönstret och blev kär så jag köpte den oprovad. Och jag har älskat den varje sommar…en favorit, helt enkelt.

Min favoritklänning gjorde sommarpremiär i lördags och eftersom den inte blev smutsig valde jag den även till gårdagkvällens morsdagsmiddag

5 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Och verkar amningsvänlig :) Tycker det är svårt med kläder då man ammar!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att klänningen är en favorit!
    Den är jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. sofia och astrid28 maj 2012 17:06:00

    fin! jag har (haft?) en precis likadan fast rödrandig :) har för mig att jag köpte min för nästan 10 år sen och jag vet faktiskt inte var den är nu.

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är en favorit! Supersnuygg!!
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni! Jag gillar den jättemycket och håller med om att den är fin. Jag hade gärna haft en rödrandig också Sofia, du får säga till om du hittar din! :) Den är mjuk och amningsvänlig och otroligt skön!

    SvaraRadera