09 maj, 2012

Är ni redo för en ny utmaning?

Här i Thailand njuter jag av det goda livet och unnar mig i princip allt jag kommer över, haha. Mangoshakes, läsk, banana pancakes, godis, glass, skräpmat, kakor och chips... Det är ju himla gott och eftersom det är semester och känns som lördag hela veckan passar jag på att njuta. Och det värsta är att Jonas har haft världens karaktär här nere, helt sjukt hur dålig jag har varit i jämförelse med honom. Men,  jag är riktigt peppad på att komma igång med bra träning och sund kost igen när vi kommer hem på måndag! 

Ska du verkligen äta allt det här ikväll, mamma?

Det var aldrig så att jag trodde att jag skulle komma i toppform efter graviditeten på de 40 dagar som jag hade utmaning innan semestern, så när jag kommer hem tänker jag köra igång igen! Det blir därför ytterligare 40 dagar med bra kost och prioriterad träning och sedan tänker jag se till att vara tillbaka i min gamla form igen lagom till semestern hemma i Sverige. Är det någon som hakar på igen eller som vill utmana sig själv för första gången?! 

6 kommentarer:

  1. Jag är på, typ! Har tänkt köpa löparskor i veckan och springa efter älven ett par ggr i veckan! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är på! :) Jiho!

    SvaraRadera
  3. Jag är på :) fick barn den 24/2 är redo att utmana mig själv nu!!

    SvaraRadera
  4. Jag är på!!
    Har slappat ihop så totalt efter alla små löjliga anfall och op här hemma. Så den här helgen svullar vi järnet för att, från och med nu på måndag "avsky" allt sött och gilla gott & nyttigt och röra på fläsket :)

    Kramkram.

    SvaraRadera
  5. Jag är med!! Har gått upp något kilo sedan påsken lite trist då jag hade en riktigt bra period innan!

    SvaraRadera