28 april, 2012

Semestertider

Vi trodde att Amanda skulle sova en stund varje eftermiddag här i Thailand, men hon håller igång järnet hela dagen utan vila. Vi har med oss vår dator och kollar på TV-serier och filmer på kvällarna så ofta somnar hon mellan oss när vi kommit in från middagen. Tidsskillnaden gjorde att dygnsrytmen har blivit lite knasig, men eftersom vi ändå är på semester gör det ju inte så mycket att vi sover till 9-10, äter lunch vid 15 och middag vid 20-21. Amanda somnar därefter vid 23 så hon är vaken i ca 14 timmar varje dag trots att hon badar och leker ute i princip hela dagen. Imponerande tycker jag! 

18:58 och kvällsbelysningen är påslagen, kanske dags att stiga upp?

Just nu kollar jag och Amanda på Nalle Puh på datorn (vi delar på skärmen) medan Jonas duschar och Olivia sover. Strax väntar middag på vår favoritrestaurang och i vanlig ordning orkar jag inte ens fixa håret, så himla skönt. Puss från oss!

4 kommentarer:

  1. Så himla härligt ni verkar ha det :)
    Fortsätt & njut....
    Kram "busfamiljen"

    SvaraRadera
  2. Jag är imponerad av vilken figur du har i bikini efter två barn relativt tätt. Det går inte att jämföra med min soffpotatis-figur. Man får det man förtjänar i det här fallet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag har ju lagt ner lite tid på att komma i form igen, även fast jag är långt ifrån nöjd. Du kan också om du bara vill! :)

      Radera
  3. Det verkar som om ni har hittat den rätta semester lunken. Fortsätt och njut sol, bad och ledighet. Jag fortsätter att drömma om dessa.

    SvaraRadera