29 april, 2012

Löpträning!

Jag har nyss börjat löpträna igen efter förlossningen och för att komma igång ordentligt försöker jag träna även under semestern. Det är verkligen inte för att hårdköra på något sätt utan snarare för att skapa förutsättningar för att träna bra när jag kommer hem, plus att jag då med lite bättre samvete kan proppa i mig kakor, glass, godis och annat slisk här borta. För det är ju hur som helst svårt att motstå allt det goda!

Det fina gymmet på Millennium Resort
 
Det finns två löpband som jag passar på att använda så mycket jag kan 

Igår körde jag det tuffaste löppasset hittills sedan Olivia föddes. Jag sprang 10 stycken 90 sekunders-intervaller med 30 sekunders vila, på nivå 15,0. Puh! Jag fick verkligen ta i de sista tre så det var grymt skönt efteråt. Det var tredje gången som jag sprang här i Thailand och nu känner jag att jag har kommit igång med löpningen! 

Redo för att springa så att svetten lackar!

Trots det dunkande ljudet från löpbandet så sov Olivia hela träningspasset och mer därtill

Från löpbandet kunde jag se Jonas och Amanda i barnpoolen
 
Under tiden jag sprang såg jag en söt spanare utanför fönstret
 
Det är skönt att stretcha efteråt :)

6 kommentarer:

  1. Jisses nivå 15, är det 15km/h? Gick du 30sek eller pausade du? Grym är du iaf :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, 15 km/h :) Jag pausade mellan och försökte återhämta andan. Tack! :)

      Radera
  2. Vad lyxigt med så stort gym, det där ser ju nästan ut som IKSU :)

    SvaraRadera
  3. Snacka om att ha konserverat löpformen:D. Bra jobbat, det där är riktigt bra tider juh!! Kram

    SvaraRadera
  4. Jisses, jag är grymt imponerad!! Särskilt eftersom du precis "kommit igång"

    SvaraRadera
  5. Hihi men hur söt är inte den sista bilden! Göra precis som mamma :)

    Bra jobbat på löpbandet!

    SvaraRadera